18 oktober
07.00-09.00
Varumärkesstrategi
Idag är hållbarhet en viktig del av konsumenternas beslutsprocess. Kunder vill veta att de köper produkter och tjänster från företag som delar deras värderingar. Men hur skapar du ett varumärke som är hållbart och samtidigt framgångsrikt?
Under morgonen får du höra om:
- Varför hållbarhet är viktigt för varumärken?
- Hur skapar du ett hållbart varumärkeslöfte?
- Hur kommunicerar du ditt hållbara varumärke?
- Andra företags framgångshistorier
Morgonens föreläsare är Matz Magnusson, grundare av
Magnusson & Kennberg Varumärkesutveckling, som kommer att dela
med sig av sina erfarenheter från att arbeta med hållbar varumärkesstrategi.
Under morgon får ni också lyssna till:
Möt ett företag
Ung Företagsverksamhet – pitch av Life-Link som består av
Teresa Persson, Ellen Brandt, Tindra Bergström och Charlie Marchner.
Plats: Garvaren, Ljungby
Frukostmingel från kl 7.00 och fram till första programpunkt som startar ca kl 7.40
Anmäl dig här senast den 16 oktober kl. 12:00.