En unik möjlighet att utbilda sig i det digitala mötet!

five person by table watching turned on white iMac

Nu får företagen i Ljungby en unik möjlighet att utbilda sig i det digitala mötet. “Maximera det digitala kundmötet” har varit en stor framgång under 2020, då över 1500 personer från mer än 100 företag i Sverige och övriga världen deltagit i denna utbildning. Även efter pandemin talar allt för att det digitala mötet kommer vara en självklar del av vår vardag, så ta chansen att utveckla dig.

Detta är ett samarbete mellan Campus Ljungby, Idé- & Resurscentrum och Finnvedens Säljkraft i syfte att hjälpa lokala företag att utvecklas.

Priset är rejält subventionerat vilket innebär 2900:- exkl moms, per deltagare. Max 10 deltagare per tillfälle.

Utbildningen genomförs digitalt vid två tillfällen, cirka 3 + 4 h.

Dag 1: 2 februari 2021 kl 9-12

Dag 2: 9 februari 2021 kl 9-13

Mål med utbildningen:

Allt förändras! Tiderna förändras och kundmöten flyttar in i det digitala. Vad är skillnaden? Hur ska jag agera? Vilka verktyg behöver jag? Det digitala mötet är något helt annat än det analoga, därför måste vi vara bäst när det gäller. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kundmöte även digitalt. Du kommer öka din kunskap, färdighet och ditt digitala agerande före, under och efter kundmötet.

Utbildningsinnehåll:

  • Konsten att förbereda det perfekta digitala kundmötet
  • Checklista innan mötet till mig och kund
  • Bygga relation i en digital miljö
  • Hur leder man ett digitalt kundmöte?
  • Hur bygger jag upp en presentation
  • Hur får jag kunden att lyssna och titta?
  • Video en möjlighet, men hur låter jag egentligen?
  • Att förmedla en känsla
  • Vad gör jag när det strular?
  • Hemligheten för succé, längd på mötet, interaktion etc.
  • Hur involverar jag och gör deltagarna delaktiga i mötet
  • Hemuppgift till nästa tillfälle

Anmäl dig genom att fylla i formuläret nedan

    Vill du ha mer information? Kontakta jan@campusljungby.se .